سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 



امیر حسین صادقی در جریان بازی الریان_استقلال دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه بینی و گونه شد ولی با این حال برای استقلال بازی کرد .این بازیکن بعد از پایان بازی عکسی را بر روی صفحه شخصی خود گذاشت که نشان از شدت آسیب دیدگی اش داشت.صادقی زیر این عکس نوشته بود:خدایا به کدامین گناه ما را از کراماتت بی نصیب می کنی.

                        امیرحسین صادقی  

 




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/23 | 11:4 صبح | نویسنده : vahid | نظر

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست مقابل الریان فردا تمرین خواهد کرد.استقلالی ها که امشب به تهران بر می گردند فردا ساعت 16 در زمین شماره 2 آزادی تمرین خواهند کرد

،تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست مقابل الریان فردا تمرین خواهد کرد.استقلالی ها که امشب به تهران بر می گردند فردا ساعت 16 در زمین شماره 2 آزادی تمرین خواهند کرد تا خود را برای بازی با الجزیره آماده کنند.

استقلالی ها امروز در قطر تمرین نخواهند داشت و از فردا دور جدید تمرینات خود را برای بازی با الجزیره آغاز می کنند.آبی های پایتخت برای این دیدار 5 جلسه تمرین را پشت سر خواهند گذاشت.

*بازی استقلال _الجزیره سه شنبه 27 اسفند ماه و از ساعت 19:30در ورزشگاه آزادی انجام می گیرد.




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/23 | 11:3 صبح | نویسنده : vahid | نظر

کاروان استقلال امروز ساعت 17 دوحه را به مقصد تهران ترک می کند

،کاروان استقلال امروز ساعت 17 دوحه را به مقصد تهران ترک می کند.
*استقلالی ها بلافاصله بعد از بازی به هتل میلینیوم رفتند.اعضای تیم استقلال از شکست مقابل الریان به شدت ناراحت بودند و میل چندانی به صرف شام نداشتند.
دکتر فتح الله زاده هنگام شام برای بازیکنان صحبت کرد و از آن ها خواست تا آسیا را تمام شده حساب نکنند.مدیر عامل باشگاه به بازیکنان گفت:می توانند با روحیه بالا در بازی با الجزیره این شکست را جبران کنند.
*استقلالی ها ساعت 13 به فرودگاه می روند تا خود را برای پرواز آماده کنند.
*در حالی که کادر فنی به بازیکنان از صبح تا 12 ظهر وقت آزاد داده بودند تا در صورت تمایل به خرید به بیرون بروند ،بیشتر بازیکنان استقلال به دلیل ناراحتی از شکست مقابل الریان هتل را ترک نکردند.
*امیر قلعه نویی از شدت ناراحتی باخت مقابل الریان هیچ صحبتی با بازیکنان نداشت.
*باخت مقابل الریان باعث شد تا چند تن از بازیکنان استقلال از شدت ناراحتی اشک بریزند.این اتفاق باعث شد تا تنی چند از اعضای تیم آن ها را دلداری بدهند./ش




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/23 | 11:2 صبح | نویسنده : vahid | نظر

خبرگزاری تسنیم: مهاجم استقلال گفت: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الریان بازی نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخی‌ها دنبال حاشیه‌ سازی برای من هستند و شیطنت می‌کنند.

مهرداد اولادی درباره اینکه گفته شده او در جلسه روز گذشته با علی فتح‌الله‌زاده در قطر انتخاب استقلال را بزرگترین اشتباه فوتبالی‌اش دانسته، اظهار داشت: روز گذشته اصلا وقتی برای جلسه گذاشتن با فتح‌الله‌زاده نبود که بخواهم با او صحبت کنم و این موضوع صحت ندارد.
وی تصریح کرد: خیلی خنده‌دار است که می‌گویند با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشتم و در بین بازیکنان گفته‌ام انتخاب استقلال بزرگترین اشتباه فوتبالی من بوده است. تیم گذشته شکست خورده و همه بابت این باخت ناراحت هستند و چطور ممکن است در چنین شرایطی درباره فصل آینده با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم؟
مهاجم استقلال افزود: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الریان بازی نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخی‌ها دنبال حاشیه‌ سازی برای من هستند و شیطنت می‌کنند. می‌توانید از فتح‌الله‌زاده هم سوال کنید که آیا با او جلسه‌ای داشته‌ام یا نه.
اولادی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل الریان قطر گفت: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم اما در بازی با الجزیره این دو شکست را جبران می‌کنیم./ش




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/23 | 11:1 صبح | نویسنده : vahid | نظر

 امیدوارم قلعه‌نویی تیم را جمع‌وجور کند

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست این تیم مقابل الریان گفت: مسئله تنها اشتباه رحمتی نیست، بازیکنان استقلال در جریان بازی تمرکز ندارند.

منصور پورحیدری  درباره شکست استقلال مقابل الریان قطر اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل الریان انجام نداد اما باز هم می‌توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و به برتری برسد. تمرکز بازیکنان استقلال  بهم ریخته است. مگر می‌شود بازیکنان باتجربه‌ استقلال به راحتی موقعیت‌ها را از دست دهند؟

وی افزود: استقلال در دقایق ابتدایی گل بدی خورد اما باز هم می‌توانست این گل را جبران کند و حتی به پیروزی برسد. اشکال تیم ما این است که بازیکنان در زمین تمرکز ندارند.  بدشانسی هم گریبانگیر استقلال شده و دو توپ به تیر دروازه برخورد کرد. امیدوارم مقابل الجزیره امارات این 2 شکست را جبران کنیم. کار ما برای صعود دشوار است اما هنوز شانس داریم.
مدیر فنی تیم استقلال با اشاره به اشتباه مهدی رحمتی در این دیدار تصریح کرد: مسئله تنها اشتباه رحمتی نیست، بازیکنان استقلال در جریان بازی تمرکز ندارند.
پورحیدری در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شده است؟ گفت: از این بحث‌ها می‌شود اما فتح‌الله‌زاده به بازیکنان «بد» پول پرداخت نکرده است. شاید تعدادی از بازیکنان از سال‌ گذشته طلب داشته باشند اما در این فصل فتح‌الله‌زاده تلاش کرده پول بازیکنان را بدهد. حرف من این است که چرا برخی از بازیکنان با تجربه استقلال به راحتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهند؟
وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال باید با پیروزی مقابل الجزیره امارات دو شکست اخیر را جبران کنند، گفت: نباید فکر کنیم که استقلال با این دو شکست وارد حاشیه می‌شود. امیدوارم امیر قلعه‌نویی تیم را جمع و جور کند./ش
تسنیم




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 1:11 عصر | نویسنده : vahid | نظر
  • کد نمایش افراد آنلاین