سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مردم نباید از استقلال ناراحت باشند، باید از کسانی ناراحت باشند که با بازیکنان قرارداد بدی بسته‌اند.

صادق ورمزیار درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل الریان قطر عنوان کرد: استقلال بازی بدی انجام نداد اما اشتباه فردی کمر این تیم را شکست و باعث شد بازیکنان استرس پیروزی را داشته باشند و اعتماد به نفس‌شان کمتر شود و بعضی از موقعیت‌ها را به راحتی از دست دهند.
وی تصریح کرد: همان اشتباه فردی در دقایق ابتدایی بازی کافی بود که استقلال نتیجه نگیرد وگرنه این تیم به لحاظ فنی در طول بازی بهتر از الریان بازی کرد.
مربی پیشین  استقلال در مورد شانس این تیم برای صعود از گروه خود، گفت: الجزیره با توجه به 6 امتیازی که کسب کرده یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی خواهد بود. دو تیم 3 امتیازی داریم و فاصله استقلال با تیم دوم تنها 3 امتیاز است. استقلال اگر بتواند یکی از بازی‌های بیرون از خانه را با پیروزی پشت سر بگذارد و در خانه امتیازی از دست ندهد، می‌تواند به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند.
ورمزیار در خصوص 3 شکست اخیر استقلال در لیگ و  آسیا گفت: قرار گرفتن استقلال در جایگاه دوم لیگ با داشتن چنین بازیکنانی کار سختی بود اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، جواد نکونام و پژمان منتظری به راحتی میانه فصل از استقلال جدا شدند؟ چرا اجازه دادند مجیدی و منتظری از استقلال جدا شوند؟ اگر این بازیکنان از ابتدای فصل همراه استقلال نبودند، سرمربی می‌توانست به فکر جایگزین آنها باشد اما وقتی در نیم فصل جدا می‌شوند، سرمربی نمی‌تواند دنبال جایگزین خوب برای آنها باشد.
وی تاکید کرد: مسئولان استقلال که چنین قراردادهایی با بازیکنان بسته‌اند، باید پاسخگو باشند. مردم نباید از استقلال ناراحت باشند، باید از کسانی ناراحت باشند که با بازیکنان قرارداد بدی بسته‌اند./ش

تسنیم

 

 




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 1:2 عصر | نویسنده : vahid | نظر

 

مربی تیم فوتبال استقلال از گزینه‌های اصلی برای دستیاری سرمربی تیم ملی فوتبال است.

 پس از جدایی ناگهانی امید نمازی از کادرفنی تیم ملی فوتبال گمانه زنی های زیادی در خصوص انتخاب دستیار ایرانی برای کی‌روش مطرح شده است.

اسم های مختلفی در روزهای گذشته مطرح شده اما جدی ترین گزینه برای حضور روی نیمکت تیم ملی و دستیاری کی‌روش کسی نیست جیز مجید صالح.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: صالح یکی از گزینه های کی‌روش است اما گزینه های دیگری هم هستند و این خود کی‌روش است که در این خصوص تصمیم نهایی را می گیرد و او خودش نفر نهایی را اعلام می‌کند.

گفتنی است که در همان روزهای ابتدایی حضور کی‌روش در فوتبال ایران و به هنگام انتخاب دستیار ایرانی نام صالح مطرح بود و حتی قرار بر این بود که وی دستیار کی‌روش باشد اما در تصمیمی غیره منتظره از امید نمازی به عنوان دستیار وی خبر داده شد./ش

فارس




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 1:1 عصر | نویسنده : vahid | نظر

 

استقلال به معجزه نیاز دارد

 

پیشکسوت استقلال گفت: رحمتی چنین شرایطی برایش به وجود آمده و حالتی برایش ایجاد شده که من که دیگر انتخاب نمی شوم و به جام جهانی نخواهم رفت. برای همین یک مقدارانگیزه اش را ازدست داده است.



علی جباری در مورد شکست استقلال برابر الریان گفت: باور کنید نتیجه بازی را از شما می شنوم. بعد از خوردن گل تلویزیون را از روی ناراحتی خاموش کردیم. واقعا یک معجزه می تواند استقلال را از این گرداب نجات دهد. معجزه این است که دو بازی متوالی خود را ببرد و منتظر نتایج دیگر حریفان باشد. بایستی برای تیم دعا کنیم.
وی درباره افت محسوس سید مهدی رحمتی اظهارداشت: یک سری مسائل دست به دست هم می دهد تا بر روحیه بازیکن تاثیر می گذارد. متاسفانه نمی توانند بپذیرند که کنارگذاشته شده اند. برخی بازیکنان هم هستند که برعکس هست و بر روحیه شان تاثیری ندارد و بهترازگذشته کار می کنند. آن موقع اگر با ما هم برخورد سلیقه ای صورت می گرفت سعی می کردیم آن قدر خوب کارکنیم تا تمام کارشناسان به نحوه انتخاب سرمربی انتقاد کنند به گونه ای که نتواند جوابگو باشد.
وی ادامه داد: رحمتی چنین شرایطی برایش به وجود آمده و حالتی برایش ایجاد شده که من که دیگر انتخاب نمی شوم و به جام جهانی نخواهم رفت. برای همین یک مقدارانگیزه اش را ازدست داده است. به عقیده من کارخوبی نیست. برای خود من دو بار این اتفاق افتاد. یک بار در زمان مربیگری محمود بیاتی و مرتبه دیگرمرحوم پرویزدهداری مرا کنار گذاشتند. ولی این قدر خوب کارکردم تا مجددا دعوت شدم.
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: بازیکن باید آن قدر به خودش اطمینان داشته باشد که به هردلیلی او را کنار می گذارند، حالا خودش نرفته یا خطش زدند. باید با عملکرد خوب خودش تمام مربیان، کارشناسان و مطبوعات را به حمایت از خودش وادار سازد. ولی وقتی واکنش های ضعیفی در بازی ها از خود نشان دهد تمام دهانها بسته و قلمها می ایستند.
دانا




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 1:0 عصر | نویسنده : vahid | نظر

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنان در رختکن اشک می‌ریختند و از گریه آنها اشک من هم در آمده بود.

میرشاد ماجدی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل الریان قطر عنوان کرد: بد بازی نکردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. متاسفانه بدشانسی گریبانگیر تیم ما شده است. همه دیدند که یک توپ روی دروازه استقلال آمد و همان توپ وارد دروازه شد.

وی که به شدت از شکست مقابل الریان ناراحت بود، افزود: حال همه ما بد است و نمی‌دانیم چه چیزی باید بگوییم. چطور ممکن است این همه موقعیت داشته باشیم ولی هیچ کدام وارد دروازه نشوند؟

سرپرست تیم استقلال در مورد اشتباه مهدی رحمتی در این دیدار تصریح کرد: رحمتی بارها در این فصل برای استقلال پنالتی‌های حساسی گرفته و تیم را از شکست نجات داده است. نباید شکست را گردن رحمتی انداخت و او را مقصر دانست چون در فوتبال از این اتفاقات زیاد می‌افتد. 
ماجدی با اشاره به ناراحتی بازیکنان در رختکن گفت: برخی بازیکنان در رختکن اشک می‌ریختند و حتی از گریه آنها اشک من هم در آمده بود. فتح‌الله‌زاده در رختکن با بازیکنان صحبت و به آنها دلداری داد. بازیکنان واقعا زحمت خود را کشیدند./ش




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 12:59 عصر | نویسنده : vahid | نظر

هوارادان استقلالی که در مقابل هتل آبی پوشان تجمع کرده بودند با شعار «استقلال اول بشی آخر بشی دوست داریم» به تشویق این تیم پرداختند.


 تیم استقلال که بلافاصله بعد از دیدار مقابل الریان قطر به محل اقامت خود در هتل میلنیوم بازگشت با استقبال بیش از 100 هوادار استقلالی رو برو شد. هواداران استقلالی که در مقابل هتل آبی پوشان تجمع کرده بودند با شعار «استقلال اول بشی آخر بشی دوست داریم» به تشویق این تیم پرداختند. 

گفتنی است آبی پوشان فردا شب به تهران باز خواهند گشت./ش




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/22 | 12:58 عصر | نویسنده : vahid | نظر
  • کد نمایش افراد آنلاین